onsdag 24 mars 2010

Premiär! (igen...)

Jaha.. Ny blogg, nya tag.
Jag kan börja med att förklara namnet, Miss Eery. Det är en ordlek, från början tänkte jag ta Misery men det var upptaget (precis som Agent Jane, muddafuckah) och då lekte jag ihop Misery och Eerie, för det verkar passande. (Jag hör kören med röster som protesterar och hävdar att jag är trevlig och nooormal... Men skit ner er för fan.)
Och på den sjunde dagen (eller vad vet jag, det är ju bara onsdag) så föddes Miss Eery. Strålande tider. Jubel och applåder.

Jahapp jahapp... Jo jag hävdade (och fler med mig) att min blogg blivit tråkig och inte alls så roligt underhållande som den var ifrån början och efter att ha analyserat och bollat tankar med Terese (tack kära vän!) så kom jag även fram till en slutsats. Jag är alldeles för saklig. Just det. S A K L I G. Eller tråkig om man så vill...
Mitt språk var mycket mera färgstarkt (fast utan svordommar) förut och jag har helt enkelt tappat min retoriska begåvning! Ve och fasa!
Jag tycker ju verkligen om att skriva och har alltid skrivit en massa, men någonstans på vägen under de senaste året så har jag helt enkelt tappat bort mig själv. Varför vet jag faktiskt inte, men jag ska nog kunna hitta tillbaka.
Nog om det.

Då denna blogg fortfarande är sprillans så ser den lite konstig ut, jag vet. Men ni får stå ut under tiden som jag pillar ihop den till vad den ska bli. Färger ska fixas, bilder ska infogas och blogginlägg ska skrivas.

Ni har väl inte glömt EARTH HOUR på lördag?

And now for something completely different...

4 kommentarer:

  1. Så fint du har det =)

    Blev sugen på godis nästan heh.. Inflyttningsfest!

    SvaraRadera
  2. Det verkar bli en bra blogg när du får fixat till allt som behövs, jag tror på det här, lite förnyelse skadar inte.

    SvaraRadera
  3. Haha..han gick med på ballerinakjol o stor klubba =D Han ger mig fria händer..moahhaha! Vi har ett offer ;)

    SvaraRadera
  4. Åh va kul!!!Bra med lite förnying!Ser fram emot det! :O) Du borde faktiskt skriva i en tidning o tjäna pengar på din talang!!Pus!

    SvaraRadera