onsdag 12 november 2014

Motivation: -100

Jag har helt tappat min hästmotivation tror jag. Allt med hästarna är bara jobbigt och drygt och eländigt.
Det måste vara årstiden för jag blir helt kräkfärdig när jag tänker på regn och lera. Kan det inte bara sluta regna och torka upp?!

Jag orkar inte med leriga hästben och tappade skor och blöta täcken. Har lust att bara skicka hästarna på en enkel biljett och sedan bädda ner mig och sova till nästa århundrade eller så.

Överväger att ställa av dom tills vidare, men jag vet inte. Ibland är det ju rätt trevligt att ta sig en tur. När det inte regnar. Och när jag inte måste slå på en ny sko innan jag kan ge mig ut.
Jävla i-landsproblem faktiskt, men ibland måste man få gnälla.

1 kommentar:

  1. Lite dåligt väder är väl inget, det tar på krafterna att ha djur.

    SvaraRadera