fredag 23 augusti 2013

Första provet

På väg hemåt igen efter ganska precis 1,5 timme i skolan. Vi hade bara en lektion idag och då skulle vi ha prov. Kändes ganska ovärt att åka bara för det men jaja...
Provet gick sådär tror jag. Ämnet var hygien - livsmedelshygien, personlig hygien, arbetsplatshygien och så vidare, sånt man MÅSTE veta om man ska jobba med livsmedel och dagens prov hade inriktning på tillsatser, märkning och dylikt. Inga konstigheter egentligen (förutom tillsatserna, höhö), jag borde ha klarat mig, men jag kanske kunde ha utvecklat en del svar lite.

Under dagen ska en mekaniker slå en kik på min bil, som idag är på hemmaplan då jag samåker med några andra ur klassen idag. Jag skulle även behöva ringa lite samtal och reda ut en del grejer. Det är inte lätt att vara vuxen och ha telefonskräck. :)

1 kommentar:

  1. Ja det går nog bra skulle jag tro, jaså bilen skall få en översyn, ja det behövs, inte lätt att vara vuxen överhuvudtaget.

    SvaraRadera