torsdag 22 augusti 2013

Snart är det helg.

Igår var jag förvånansvärt nog inte i skolan. Förvånansvärt för att sånt som är roligt missar man ju sällan. När jag tog min tränarlicens till exempel så var jag den enda av deltagarna som var med ALLA  gångerna. Men igår var det dags för gravsättning av R.

Vet inte varför det har tagit sån tid, jag har inte frågat, men nu är det äntligen gjort och vi kan alla fortsätta med vårt sorgearbete och nu har vi en grav att besöka när vi känner för det och det känns bra.

Så jag missade skolan igår och kommer ta igen det nästa onsdag. Grejen är att det känns som att jag varit borta en hel vecka! Vår klass går ganska fort fram och vi har ett högt tempo, så när man väl missar något så missar man väldigt mycket. Som tur är så finns det chans att hoppa in i andra klasser och ta igen allt vid lämpligt tillfälle.

I helgen ska jag tydligen jobba. Det känns ju ärligt talat så där, men jaja...

1 kommentar:

  1. Ja sådant måste göras, skönt att du kan hoppa in i en annan klass och ta igen det du gått miste om.

    SvaraRadera