torsdag 8 augusti 2013

Ojsan....

Det där gick ju inte så bra. Jag hade ju kanske inte förväntat mig att bilen skulle gå igenom, men jag hade ju heller inte förväntat mig att inspektören skulle fylla pappret med fel att åtgärda. Va fan? Känns som jag har bytt ut allt som går att byta på bilen, men tydligen inte. Nähä... Det blir väl till att byta lite till grejer då, det simplaste kan jag fixa själv, men resten får nog en kvalificerad mekaniker sköta. Jag är inte riktigt där än...

Väntar bara på att Hasan ska bli av med håret så vi kan åka hem och käka innan det är dags för nästa projekt idag. Alltså, hur svårt är det inte att hitta en schysst frisör som inte tar över 400:- för en herrklippning? Vi får väl se om herrn blir nöjd med denna, han har ju lite underliga krav. Han vill bli klippt av en manlig frisör, men denne får inte vara gay eller ens påminna om en gay man. Jaha, var hittar vi en supermacho frisör som inte är fabulous?

2 kommentarer:

  1. Haha!Hur fan lyckades ni hitta en manlig frisör som inte är gay??Jomen iof så finns det ju gamla invandrargubbar som är frisörer o dom är ju dessutom billiga!Eller?Näe stackars bilen..trött man blir på skiten!Dags o köpa ny..för alla pengar.. ;) Pus!

    SvaraRadera
  2. Jaha, det såg inte bra ut, du kanske känner någon som kan svetsa och greja, annars en ny bil till dom nummer plåtarna, tyvärr..

    SvaraRadera