torsdag 3 april 2014

Gissa var?

Jag brottade ner min förkylning för en timme och tog mig ut i verkligheten en sväng. Någon som kan gissa vart jag varit och hur mycket ångest jag hade?
Nu skiter jag i verkligen för en stund och bäddar ner mig med boken (där det tropiska viruset har förvandlat folk till blodsugande djur som i sin tur i stort sett utrotat mänskligheten, men nu har det gått en sisådär 100 år så nu väntar jag på att otäckingarna ska få på moppo så det sjunger om det), en mugg te och massa snorpapper.

3 kommentarer:

  1. Är du möjligtvis på svensk bilprovning???

    SvaraRadera
  2. Bra bokval - den är grym! Ska säga åt Malin att skynda på med uppföljaren om du vill läsa den sen också :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ingen brådska, jag är bara halvvägs igenom och har gott om böcker att roa mig med så länge. :)

      Radera