torsdag 3 april 2014

It's always the little things

Dom som trodde att jag var hos bilprovningen tidigare hade rätt. Och dom som trodde jag var i helvetet hade också rätt.
Det är ångest varje gång. Och jag minns inte senaste gången jag hade en bil som faktiskt gick igenom utan anmärkning. Måste vara ett århundrade senast. Inte heller den här gången kunde jag glädjas. Men okej, det kunde ju varit mycket värre. Kanske dags att ta en tur till Biltema och införskaffa en reparationshandbok för Volvo V70 - den klenaste bilen i Volvos historia, uppenbarligen innebär inte kombi och dragkrok automatiskt att bilen är stark har jag upptäckt.

3 kommentarer:

  1. JAAA, jag hade rätt, usch, ny bil till dom nummrplåtarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När jag blir miljonär (efter att du vunnit på Keno) så ska jag ha en ny bil för varje dag i veckan. :)

      Radera
  2. Det fixar vi, bara jag vinner på keno så..

    SvaraRadera