fredag 23 maj 2014

Avdelningen misslyckade selfies

Det är ju jävla populärt nu för tiden att ta en massa bilder på sig själv - så kallade selfies.
Alla gör det! Varenda jäkel på alla våra sociala medier lägger upp selfies på sig själva, en del lägger till och med upp flera selfies om dagen. Det har gått så långt att det till och med gjorts musik om detta fenomen (eller vad man nu ska kalla det).
(Har man missat låten så kan man kolla videon och lyssna på den HÄR.)

Jag ville ju inte vara sämre jag så jag beslöt mig för att ta en selfie och inkludera Polly. Hästar är ju inte alltid så samarbetsvilliga...


Inte en av våra vackraste stunder, men jag tycker om henne ändå och tur är väl det.
Sådär, ett inlägg och en bildjävel.
Om jag får tid och energi kvar imorgon så ska jag skriva ett par kortare inlägg om vad jag har pysslat med de senaste dagarna, men nu är det sovdags.
Godnatt världen!

1 kommentar:

  1. Ja det blev ju en bra bild, haha, jag skall nog undvika selfies tror jag.

    SvaraRadera