onsdag 21 maj 2014

Sista rycket nu

På fredag är det avslutning och det är blandade känslor vill jag lova.
Men just idag tänker jag inte oroa mig för det, istället tar jag en kaffe. Med fel klass. Sånt som händer och jag är inte ledsen för det. Min egen klass tillverkar ciabatta med parmesanost och glass i olika former och smaker. Själv bakar jag asgoda bullar. Eller jag ska baka asgoda bullar så fort jag druckit upp kaffet.

Det är lite fria aktiviteter idag, man gör det man känner för och behöver träna mer på helt enkelt. Jag drabbades av stora skälvan mitt i slutprovet och brände mina bullar, revansch idag. Det låter som jag inte kan baka bullar, haha, vore väldigt märkligt om jag misslyckades nu efter 40 veckors intensivt bakande.

Om det fina vädret håller i sig i kväll så ska jag nog ta en schysst promenad med mina två favoritflickor -Tyra och Polly. Ser nästan fram emot det ju.

1 kommentar:

  1. Ja bullarna blir säkert asgoda, lite kaffe till dom.

    SvaraRadera