torsdag 12 februari 2015

Att inte sova

Första natten med nämnda tabletter och effekten... uteblev.
Jag knaprade i mig ordinerad dos och bäddade ner mig. Som vanligt inga problem att somna, som vanligt vaknade jag sjuttielva gånger. Och nu, efter uppstigning och frukost och allt sånt, så kan jag konstatera att jag känner mig som vanligt. Inte varken tröttare eller piggare. Ger det ett till försök ikväll och funkar inte det så dubblar jag dosen och funkar inte det heller så slänger jag tabletterna åt helvete.

Jag måste erkänna att jag är lite besviken faktiskt. Doktorn sa att jag skulle kunna bli skapligt bakis och må knas till att börja med. Istället vaknade jag som vanligt efter ett gäng galna drömmar och var skithungrig.
Ja ja skam den som ger sig!

2 kommentarer:

  1. Gav han dig sockerpiller, ja det är väl bara att prova igen.

    SvaraRadera
  2. Öka dosen du, är ju jäkligt individuellt. Jag kan inte ta de där alls, får myrkrypningar så benen hoppar som popcorn. Sov gott!

    SvaraRadera