onsdag 22 januari 2014

Soooooocker

Mer figurer i brist på annat. Elefanten är anskrämlig måste jag säga, men björnen ser helt okej ut. Det finns rum för förbättringar och mer dekor.

Gjorde även ett lass polkagrisar under förmiddagen, det var jäkligt kletigt, klistrigt och pilligt. Inte något som jag kommer ge mig på att göra hemma direkt, men väldigt roligt att ha provat på.

Lite lunch nu och sen ska jag återgå till att temperera choklad inför kommande pralintillverkning. Inte helt lätt och jag har gjort tre misslyckade försök så här långt. På't igen bara! Förr eller senare släpper det väl och man får in tekniken på temperaturen och allt. Måste säga att detta är det absolut drygaste jag gjort på hela utbildningen!

1 kommentar:

  1. Ja mera godis, ja polkagrisar är gott, verkar vara ett trevligt ställe.

    SvaraRadera