tisdag 3 juni 2014

Hello Work

Gårdagen överlevdes med nöd och näppe. Eller nja, det gick faktiskt ganska bra, men jag kände mig som en jäkla praktikant! Jag hade verkligen släppt allt med jobbet och kom inte ens ihåg mitt inlogg till kassan. När jag väl kom på det så visade det sig att det ändå inte funkade. Jag har inte saknat jobbet och jobbet har inte saknat mig vad det verkar.

Däremot verkar det som att arbetskamraterna har saknat mig. Iallafall några av dom. Och iallafall lite. Jag fick kommentaren "-Vad skönt att du är tillbaka så man får skratta lite igen" av en av tjejerna och en annan lämnade ett gulligt meddelande på en lapp till mig i kassan. Dom är för söta!

Idag har jag varit ledig och vilat huvudet från all information som ska återuppväckas i mitt huvud och läras in på nytt. Det firade jag med att ta en halvt hysterisk promenad med Tyra, en lagom ridtur med Linus och en spännande skogspromenad med Polly.
Nu ska jag sooooova för imorgon är det jobb igen. Det är nedräkning till första lönen nu...

2 kommentarer:

  1. Ja det var inte så farligt att komma tillbaka, det går nog rätt bra skall du se, jag håller tummarna..

    SvaraRadera
  2. Det var trevligt med sällskap på ridturen =) Du kommer snart in i rutinerna igen ska du se

    SvaraRadera