torsdag 12 juni 2014

Visdom eller annat elände?

Jag avlider snart! Jag har sån huvudvärk att det inte är sant! Det började igår förmiddag, men så åskade det och kom lite regn och mitt huvud kändes bättre, för att återgå till värk under kvällen. Och imorse vaknade jag med samma elände.

Kan det vara en hjärntumör? Eller inbillning? Eller kanske visdomständerna? Jag har ju ett helt gäng såna på gång, men dom har växt fram sakta men säkert under en lång tid nu så varför skulle de plötsligt börja spöka? En av dom växer lite knepigt just nu, den har som ett liggande veck uppepå och tandköttet ligger lite inunder detta veck och ömmar från och till när jag äter. Men jag försöker tugga på andra sidan istället och är noga med tandborstning, så det känns inte som ett jätteproblem.
Till på köpet så är jag så sjukt trött idag att jag knappt kan stå upp. Himla dumt för jag är ledig såklart och tänkte motionera båda hästarna och kanske åka till Ånnaboda med Tyra under eftermiddagen och gå en långtur. Men som jag känner mig nu så blir det inget med något.
Känns inte riktigt normalt, jag har sovit över 8 timmar och brukar inte ha några problem att hålla igång när jag är ledig.

Det var visserligen jävlaskitstressigt på jobbet igår, men det brukar inte ge utslag dagen efter på mig. Kan jag ha blivit mindre stresstålig?

Nä det får nog bli en Alvedon eller Ipren eller vad jag nu har hemma, skita i alla måsten och inta soffläge, ska bara dra på mig ett par skor och åka och kolla så hästarna lever. Dom lär ju knappast dö av att få en extra vilodag, det verkar ju som att JAG behöver det iallafall.

1 kommentar:

  1. Ja bädda ner dig i soffan med Tyra, ålderskrämpor är inte kul????

    SvaraRadera